Monday, May 14, 2012

I am a revolutionary





Γεια.
Δεν είμαι προβοκάτορας, ούτε πιόνι του συστήματος.

Δεν είμαι τεμπέλης, δεν καταστρέφω μαγαζιά μικροϊδιοκτητών, και κίνητρό μου δεν είναι να κάνω όσο πιο δύσκολη γίνεται τη ζωή των συμπολιτών μου.

Δεν έχω γνωρίσει προσωπικά τον Βελουχιώτη, τον Μπελογιάννη ή τον Τεμπονέρα από την Ελλάδα, όμως είμαι σίγουρος ότι ήταν ήρωες.

Η ιδεολογία μου βασίζεται στη δικαιοσύνη και στην ελευθερία, εξ'άλλου αυτή τα εμπνεύστηκε.

Μιλάω συνεχώς για "ισότητα", για "ανατροπή", για "επανάσταση" και πολλά άλλα. Εξ'άλλου οι περισσότεροι ομοϊδεάτες μου μιλάνε για πολλά ωραία πράγματα.

Θα μπορούσα να ράψω ένα σφυροδρέπανο στην τσάντα μου αλλά η κληρονομιά της ιδεολογίας μου δε γνωρίζει γεωγραφικά όρια.
Έφερε την ελπίδα στη Γαλλία, την Ισπανία, τη Ρωσία και σε πολλές άλλες χώρες.

Πιστεύω στον κομμουνισμό.
Όλος ο κόσμος εμπνεύστηκε από τα ιδανικά του.

 Και αν οφείλω σε κάποιον κάτι -και παρεπιμπτόντως, δεν είμαι ο μόνος- αυτό είναι στον Μαρξ, στον Ένγκελς, στον Λένιν.

 Και αν εσείς μπορείτε και λέτε σήμερα ότι είμαι "αντιδημοκρατικός" είναι  επειδή οι πνευματικοί μου πρόγονοι δημιούργησαν την έννοια της δημοκρατίας.

Και αν μπορείς και είσαι ελεύθερος σήμερα, είναι επειδή οι πνευματικοί μου πρόγονοι εμπνεύστηκαν την ιδέα της ελευθερίας.

Πιστεύω στην ελευθερία και όταν χρειάζεται, διαδηλώνω.

Πιστεύω στην επανάσταση. Έχω το δικαίωμα να το κάνω.

Μπορώ να είμαι αλληλέγγυος με τους κατοίκους πάνω από 200 χωρών, γιατί πατρίδα μου ήταν, και είναι όλη η γη.

Η ιδεολογία μου έχει εξαιρετική ομορφιά και παράδοση, και η διάδοσή της είναι ένα ιερό καθήκον.


Με λέτε ουτοπιστή, αλλά είναι επαναστάτης. 


Όχι ουτοπιστής, ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ.



ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ Ε-ΠΑ-ΝΑ-ΣΤΑ-ΤΗΣ. 


Σας ευχαριστώ. 


No comments:

Post a Comment